Anketa vyzněla ve prospěch bazénu
V dubnovém čísle Listů jsme zveřejnili anketu (koncipovanou společně se Zábavním centrem), jejímž cílem bylo zjistit, jak naši čtenáři využívají služeb Zábavního centra CČM a co podle jejich názoru v tomto zařízení chybí. Mezi účastníky ankety výrazně převládaly ženy, nejvíce zastoupena byla věková kategorie 26 až 35 let, nepracující, eventuálně zaměstnanci. Z těchto respondentů 38 % uvedlo, že v zábavním centru postrádají bazén, 16 % nechybí nic, potřeby zbývajících účastníků ankety se různí (11 % by uvítalo poštu, 9 % diskotéku, po 7 % divadlo a knihovnu, po 4 % čajovnu a šatnu v kině, po 2 % čajov- nu a kosmetiku).
Od finanční situace tazatelů (v kolonce čistý příjem domácnosti figuroval nejčastěji údaj 10 až 20 tisíc korun, těsně následovaný příjmem v rozmezí 20 až 30 tisíc korun, převládá tedy zařazení do nižší nebo střední příjmové kategorie) se odvíjejí hlavní důvody častější návštěvy Zábavního centra: levnější kino (26 % pisatelů) a slevy (23 %). Poměrně vysoké je zastoupení požadavku na jinou než filmovou kulturu - těch, kdo volají po kulturních akcích, je stejně jako stoupenců plavání v bazénu (17 %). Sportovní centrum a bowling bar Factory Pro respondenti sice většinou znají, ale nenavštěvují (49 %). Pokud jde o jiná sportovní zařízení, jednoznačně zvítězil bazén v Hloubětíně (40 %) před Hassem - aerobik, fitcentrum, bowling - (25 %) a sportovišti v Letňanech. Prodejna Gigasport v zábavním centru dopadla lépe: 45 % účastníků ankety zde nakupuje alespoň nahodile, 26 % ji vyhledává pravidelně. Jestliže dosud je nejčastějším důvodem návštěvy Zábavního centra návštěva kina (z finančních důvodů uskutečněná většinou pouze jednou měsíčně), po otevření bazénu v září by se jím mohlo stát plavání, po němž touží 54 % respondentů. Podstatně menší zájem by byl o horostěnu (14 %), tenis nebo bojové sporty (po 7 %). Paleta dalších požadavků v odpovědích byla poměrně široká (volejbal, bruslení, stolní tenis, kalanetika, šerm).
vš