Pomoc nejen po Vánocích
Spotřebitelské informační centrum, provozované Sdružením obrany spotřebitelů
ČR v Rytířské 10 v Praze 1 a ve Štěpánské 15 v Praze 2, znají mnozí z těch, kteří
se v obchodě či při dohadování s řemeslníky dostali do problémů. Po vánočních
svátcích třeba zjistíme, že dárek, který jsme vybrali, není v pořádku nebo se
nehodí velikostí, a my nevíme, zda máme právo na výměnu. Jak operativně řešit
podobné spotřebitelské problémy, se můžete dozvědět denně od 9 do 16 hodin na
placené lince (dotovaná cena
6 Kč/min.) SOS po telefonu 900 969 091. Spotřebitelské informační centrum v Rytířské
je v provozu zdarma v pondělí od 14 do 18 hodin, ve středu od 9 do 13 hodin,
ve Štěpánské každý čtvrtek od 9 do 12 hodin.
Ivana Picková,
Sdružení obrany spotřebitelů ČR