Upozornění: tato stránka je archivní a uvedené údaje mohou být již neplatné!!
Radnice Prahy 14
Přehled pracovišť Úřadu MČ Praha 14
Sídlo: Bří Venclíků 1073, 198 21 Praha 9,
Černý Most (u stanice metra Rajská zahrada) e-mail: mupraha14@p14.mepnet.cz, www.praha14.cz |
|
Vedení úřadu (Bří Venclíků 1073, 6. a 7. patro ) Starosta: Ing. Miroslav Froněk Zástupci starosty: Ing. Miroslav Skala Mgr. Jaroslav Jiroušek Mgr. Daniel Rovan Tajemník: Ing. Luděk Lisý |
![]() |
Pracoviště v objektu Bří Venclíků 1073
Kancelář starosty linka 221
vedoucí: Bohumil Sobotka
činnost - oddělení rady městské části a zastupitelstva městské části -
zabezpečuje informace pro členy ZMČ ve věcech, které souvisejí s výkonem jejich
funkce, organizačně zajišťuje jednání rady, zasedání zastupitelstva, výborů zastupitelstva
a komisí rady, vyhotovuje usnesení a zápisy z jednání rady, ze zasedání zastupitelstva
a porady vedení
Kancelář tajemníka
vedoucí: Dana Davidová
linka 252, 253, 237, 247
činnost - oddělení stížností, administrativy, kontrolní oblasti a organizace
řízení - zajišťuje vyřizování stížností, podnětů a oznámení občanů, kontrolní
činnosti úřadu, zpracování vnitroorganizačních předpisů, veškerou organizační
a administrativní činnost pro tajemníka linka 252, 253
Samostatné oddělení sekretariátu členů rady
vedoucí: Petra Skálová linka 235
činnost - zajišťuje veškerou administrativní činnost pro starostu a zástupce
starosty
Personální odbor linka
254
vedoucí: Alena Kallupová
činnost - zabezpečuje pracovněprávní a mzdové záležitosti zaměstnanců
úřadu
Odbor ekonomiky a správy majetku
Ing. Kateřina Abou Chahine - pověřená řízením odboru
linka 288
činnost - oddělení finanční účtárny - zajišťuje styk s bankou, chod pokladny,
faktury, veškeré účetní operace týkající se příjmů a výdajů MČ Praha 14
Odbor územního rozvoje
linka 291-5
vedoucí: Ing. Jana Lebedová
činnost - útvar rozvoje - poskytuje základní informace veřejnosti o územním
plánu MČ Praha 14, provádí úkony spojené s pořizováním územněplánovacích podkladů
a územněplánovací dokumentace, regulačních plánů, připravuje vyjádření k dokumentaci
pro územní řízení
Odbor informatiky linka
262
vedoucí: Ing. Jaromír Klička linka
222
činnost: koncepčně řídí a realizuje zavádění a používání výpočetní techniky na
úřadu
Odbor výstavby
linka 308
vedoucí: Ing. Věra Joudová
činnost - oddělení průmyslových staveb a inženýrských sítí - zajišťuje
administrativu odboru, vydává stavební povolení, kolaudační rozhodnutí, zajišťuje
státní stavební dohled, vydává územní rozhodnutí, povolení reklamních zařízení,
stánků
Živnostenský odbor linka
320
vedoucí: Bc. Naděžda Šebková linka
217
činnost - oddělení registrace fyzických osob linky
210, 249, 265, 300, 303
- vede agendu fyzických osob, vydává průkazy živnostenských oprávnění a
jejich změny, ruší živnostenská oprávnění na žádost podnikatele, vede živnostenský
rejstřík a vydává z něj výpisy
Odbor hospodářské správy
linka 220, 268
vedoucí: Vladimír Vencl linka 216
činnost: zajišťuje chod podatelny, pečuje o movitý i nemovitý majetek
ve správě úřadu na úseku vnitřní správy a zajišťuje materiální potřeby úřadu,
zajišťuje autoprovoz, archivaci, poplatky za hroby
Pracoviště v objektu Bří Venclíků 1072
Odbor životního prostředí a dopravy linka
325
vedoucí: Ing. Marie Veselá
činnost - oddělení dopravy - odpovídá za výkon státní správy na komunikační
síti, plní úkoly v oblasti zajišťování provozu technické infrastruktury na území
městské části, tj. zásobování el. energií, vodou a teplem, odkanalizování a provozu
veřejného osvětlení, vede agendu pevných stánků a pultového prodeje, na úseku
samosprávy zajišťuje opravy a údržbu na vybrané síti komunikací, které jsou v
majetkové správě MČ P-14
Kancelář starosty
Oddělení krizového řízení
linka 212
vedoucí: Jaroslav Vučko
činnost - úsek krizového managementu, mimořádných opatření a utajovaných skutečností,
úsek ochrany obyvatel, úsek civilní služby
Oddělení kultury a občanských záležitostí linka 279
vedoucí: Eugenie Čechová linka 211
činnost - úsek kulturních a vzdělávacích akcí - zajišťuje pořádání
kulturních, společenských a sportovních akcí, zajišťuje chod odborných kurzů,
vykonává správu místních poplatků ze vstupného, provádí registraci a zajišťuje
údržbu památek na území městské části, zajišťuje nematriční obřady (zlaté a diamantové
svatby, životní jubilea apod.)
Oddělení právní linka
359
vedoucí: JUDr. František Krameš
činnost - zajišťuje právní pomoc odborům úřadu, zajišťuje vyřizování petic
Oddělení bytové
vedoucí: Eva Stelčovská linka 344
činnost - vede evidenci žádostí o řešení bytových záležitostí, zabezpečuje
jejich vyřizování, vede evidenci volných bytů, provádí místní šetření v bytových
záležitostech
Redakce Listů Prahy 14
vedoucí: Mgr. Jaroslav Šmíd
linka 582
činnost - zajišťuje redakční přípravu, zpracování v DTP studiu a tisk
periodika Listy Prahy 14 v nákladu 17 500 výt. 11x do roka, jeho distribuci do
všech domácností v Praze 14, přijímá inzerci, shromažďuje a archivuje materiály
a dokumentaci z historie regionu, připravuje internetovou verzi Listů Prahy 14
linka 581, 580
Odbor školství
linka 296
vedoucí: Alena Naidrová linka 215
činnost oddělení ekonomiky, koncepce a metodiky - zajišťuje sestavení
rozpočtu školství a metodickou pomoc ZŠ, MŠ a ŠJ, zabezpečuje finanční vyrovnání
mezi obcemi, navrhuje řešení optimalizace školských zařízení, podílí se na zabezpečení
zápisu dětí do ZŠ a MŠ, podílí se na organizaci mimoškolních akcí ZŠ a MŠ, zpracovává
podklady pro stanovení nárokových a nenárokových složek platu ředitelů ZŠ a MŠ,
zpracovává a předkládá návrhy a podklady pro rozhodování a stanovení zásadních
opatření v oblastech jmenování a odvolávání ředitel(ů)/lek ZŠ a MŠ, připravuje
a organizuje konkurzní řízení na obsazení míst ředitel(ů)/lek ZŠ a MŠ, přijímá
opatření na základě výsledků zpráv České školní inspekce, provádí periodické
hodnocení práce škol a školských zařízení, šetří stížnosti na školy a předškolní
zařízení
Občanskosprávní odbor
linka 233
vedoucí: Mgr. Jiří Kryštof linka 340
činnost: zajišťuje ověřování opisů listin a podpisů, přihlašování pobytu
obyvatel, vydávání potvrzení o trvalém bydlišti, rozhoduje o zrušení údaje o
místu trvalého bydliště, zajišťuje přestupkovou agendu, rozhoduje o návrzích
na předběžné opatření dle § 5 občanského zákoníku, zajišťuje vydávání cestovních
dokladů a občanských průkazů
Odbor sociálních věcí
vedoucí: Věra Balounová linka 301
činnost - oddělení sociální péče - poskytuje jednorázové a opakující se
peněžité a věcné dávky pro sociálně potřebné staré, nezaměstnané a zvláště těžce
zdravotně postižené občany, zajišťuje terénní sociální péči a pečovatelskou službu,
zajišťuje sepsání žádostí občanů o domovy důchodců
linka 374, 354
Útvar interního auditu
vedoucí: Mgr. Eva Koplíková
linka 230
činnost - zabezpečuje úkoly interního auditu stanovené zákonem č. 320/2001 Sb.,
o finanční kontrole ve veřejné správě
Kancelář tajemníka linka
270, 561
činnost - oddělení informační kanceláře
- zajišťuje poskytování všech dostupných informací občanům městské části, zajišťu-je
poskytování informací dle zákona
č. 106/1999 Sb.
Fotoateliér (1. patro), na počkání zhotovuje digitální fotografie
(na občanský průkaz a cestovní pas), sběr pro dig. minilab
vedoucí: Jana Tučková, tel. 225 295 564
Provozní doba:
pondělí 8 - 12 a 13 - 17.30 hod.
úterý a čtvrtek 8 - 12 hod.
středa 8 - 12 a 13 - 17.30 hod.
Pracoviště v objektu Gen. Janouška 844, Černý Most
Odbor státní sociální podpory
tel. 281 914 105
vedoucí: Soňa Mrvová
činnost - oddělení dávek státní sociální podpory - zajišťuje sběr žádostí
o dávku, ověřuje správnost údajů a rozhoduje o výplatě
Galerie 14
nám. Plk. Vlčka 686, Černý Most
Víceúčelový sál MČ Praha 14 je využíván k pořádání svatebních obřadů, výstav, koncertů a dalších kulturních akcí, k zasedáním Zastupitelstva MČ Praha 14, každou neděli se v něm slouží katolická mše. V době konání výstav je Galerie 14 otevřena úterý, středa a čtvrtek od 14 do 18 hod. Oddávacími dny jsou čtvrtek a pátek od 8 do 15 hod. a sobota od 9 do 13 hod.