logo listy
Obsah čísla

Upozornění: tato stránka je archivní a uvedené údaje mohou být již neplatné!!

Radnice Prahy 14

Přehled pracovišť Úřadu MČ Praha 14

Sídlo: Bří Venclíků 1073, 198 21 Praha 9, Černý Most (u stanice metra Rajská zahrada)
Úřední dny a hodiny: pondělí a středa 8.00 - 12.00
a 13.00 - 17.30
Ústředna: 225 295 101, 281 005 101 (místo 101 lze volit linku příslušného pracoviště či pracovníka úřadu)
Podatelna: Bří Venclíků 1073 - přízemí, linka 269, 377
(fax: 281 912 861) pracovní doba: pondělí a středa: 8.00 - 17.30, úterý a čtvrtek: 8.00 - 16.00, pátek: 8.00 - 15.30
Informační kancelář: Bří Venclíků 1072 - přízemí, linka 270, 561
pracovní doba: pondělí a středa: 8.00 - 17.30, úterý a čtvrtek:
8.00 - 16.00, pátek: 8.00 - 15.30

e-mail: mupraha14@p14.mepnet.cz, www.praha14.cz


Vedení úřadu

(Bří Venclíků 1073, 6. a 7. patro )

Starosta:

Ing. Miroslav Froněk
Sekretariát starosty: Petra Skálová
linka 235

Zástupci starosty:

Ing. Miroslav Skala
Sekretariát: Petra Heřtusová
linka 240

Mgr. Jaroslav Jiroušek
Sekretariát: Jarmila Lískovcová
linka 238

Mgr. Daniel Rovan
Sekretariát: Jitka Mannová
linka 224

Tajemník:

Ing. Luděk Lisý
Sekretariát: Marie Slunečková linka 237

Pracoviště v objektu Bří Venclíků 1073

Kancelář starosty linka 221
vedoucí: Bohumil Sobotka
činnost - oddělení rady městské části a zastupitelstva městské části - zabezpečuje informace pro členy ZMČ ve věcech, které souvisejí s výkonem jejich funkce, organizačně zajišťuje jednání rady, zasedání zastupitelstva, výborů zastupitelstva a komisí rady, vyhotovuje usnesení a zápisy z jednání rady, ze zasedání zastupitelstva a porady vedení

Kancelář tajemníka
vedoucí: Dana Davidová
linka 252, 253, 237, 247
činnost - oddělení stížností, administrativy, kontrolní oblasti a organizace řízení - zajišťuje vyřizování stížností, podnětů a oznámení občanů, kontrolní činnosti úřadu, zpracování vnitroorganizačních předpisů, veškerou organizační a administrativní činnost pro tajemníka linka 252, 253

Samostatné oddělení sekretariátu členů rady
vedoucí: Petra Skálová       linka 235
činnost - zajišťuje veškerou administrativní činnost pro starostu a zástupce starosty

Personální odbor                linka 254
vedoucí: Alena Kallupová
činnost - zabezpečuje pracovněprávní a mzdové záležitosti zaměstnanců úřadu

Odbor ekonomiky a správy majetku
Ing. Kateřina Abou Chahine - pověřená řízením odboru        linka 288
činnost - oddělení finanční účtárny - zajišťuje styk s bankou, chod pokladny, faktury, veškeré účetní operace týkající se příjmů a výdajů MČ Praha 14

Odbor územního rozvoje
linka 291-5
vedoucí: Ing. Jana Lebedová
činnost - útvar rozvoje - poskytuje základní informace veřejnosti o územním plánu MČ Praha 14, provádí úkony spojené s pořizováním územněplánovacích podkladů a územněplánovací dokumentace, regulačních plánů, připravuje vyjádření k dokumentaci pro územní řízení

Odbor informatiky     linka 262
vedoucí: Ing. Jaromír Klička       linka 222
činnost: koncepčně řídí a realizuje zavádění a používání výpočetní techniky na úřadu

Odbor výstavby       linka 308
vedoucí: Ing. Věra Joudová
činnost - oddělení průmyslových staveb a inženýrských sítí - zajišťuje administrativu odboru, vydává stavební povolení, kolaudační rozhodnutí, zajišťuje státní stavební dohled, vydává územní rozhodnutí, povolení reklamních zařízení, stánků

Živnostenský odbor     linka 320
vedoucí: Bc. Naděžda Šebková      linka 217
činnost - oddělení registrace fyzických osob     linky 210, 249, 265, 300, 303
- vede agendu fyzických osob, vydává průkazy živnostenských oprávnění a jejich změny, ruší živnostenská oprávnění na žádost podnikatele, vede živnostenský rejstřík a vydává z něj výpisy

Odbor hospodářské správy
linka 220, 268
vedoucí: Vladimír Vencl linka 216
činnost: zajišťuje chod podatelny, pečuje o movitý i nemovitý majetek ve správě úřadu na úseku vnitřní správy a zajišťuje materiální potřeby úřadu, zajišťuje autoprovoz, archivaci, poplatky za hroby

Pracoviště v objektu Bří Venclíků 1072

Odbor životního prostředí a dopravy      linka 325
vedoucí: Ing. Marie Veselá
činnost - oddělení dopravy - odpovídá za výkon státní správy na komunikační síti, plní úkoly v oblasti zajišťování provozu technické infrastruktury na území městské části, tj. zásobování el. energií, vodou a teplem, odkanalizování a provozu veřejného osvětlení, vede agendu pevných stánků a pultového prodeje, na úseku samosprávy zajišťuje opravy a údržbu na vybrané síti komunikací, které jsou v majetkové správě MČ P-14

Kancelář starosty
Oddělení krizového řízení
linka 212
vedoucí: Jaroslav Vučko
činnost - úsek krizového managementu, mimořádných opatření a utajovaných skutečností, úsek ochrany obyvatel, úsek civilní služby

Oddělení kultury a občanských záležitostí linka 279
vedoucí: Eugenie Čechová     linka 211
činnost - úsek kulturních a vzdělávacích akcí - zajišťuje pořádání kulturních, společenských a sportovních akcí, zajišťuje chod odborných kurzů, vykonává správu místních poplatků ze vstupného, provádí registraci a zajišťuje údržbu památek na území městské části, zajišťuje nematriční obřady (zlaté a diamantové svatby, životní jubilea apod.)

Oddělení právní      linka 359
vedoucí: JUDr. František Krameš
činnost - zajišťuje právní pomoc odborům úřadu, zajišťuje vyřizování petic

Oddělení bytové
vedoucí: Eva Stelčovská linka 344
činnost - vede evidenci žádostí o řešení bytových záležitostí, zabezpečuje jejich vyřizování, vede evidenci volných bytů, provádí místní šetření v bytových záležitostech

Redakce Listů Prahy 14
vedoucí: Mgr. Jaroslav Šmíd
linka 582
činnost - zajišťuje redakční přípravu, zpracování v DTP studiu a tisk periodika Listy Prahy 14 v nákladu 17 500 výt. 11x do roka, jeho distribuci do všech domácností v Praze 14, přijímá inzerci, shromažďuje a archivuje materiály a dokumentaci z historie regionu, připravuje internetovou verzi Listů Prahy 14     linka 581, 580

Odbor školství    linka 296
vedoucí: Alena Naidrová linka 215
činnost oddělení ekonomiky, koncepce a metodiky - zajišťuje sestavení rozpočtu školství a metodickou pomoc ZŠ, MŠ a ŠJ, zabezpečuje finanční vyrovnání mezi obcemi, navrhuje řešení optimalizace školských zařízení, podílí se na zabezpečení zápisu dětí do ZŠ a MŠ, podílí se na organizaci mimoškolních akcí ZŠ a MŠ, zpracovává podklady pro stanovení nárokových a nenárokových složek platu ředitelů ZŠ a MŠ, zpracovává a předkládá návrhy a podklady pro rozhodování a stanovení zásadních opatření v oblastech jmenování a odvolávání ředitel(ů)/lek ZŠ a MŠ, připravuje a organizuje konkurzní řízení na obsazení míst ředitel(ů)/lek ZŠ a MŠ, přijímá opatření na základě výsledků zpráv České školní inspekce, provádí periodické hodnocení práce škol a školských zařízení, šetří stížnosti na školy a předškolní zařízení

Občanskosprávní odbor
linka 233
vedoucí: Mgr. Jiří Kryštof linka 340
činnost: zajišťuje ověřování opisů listin a podpisů, přihlašování pobytu obyvatel, vydávání potvrzení o trvalém bydlišti, rozhoduje o zrušení údaje o místu trvalého bydliště, zajišťuje přestupkovou agendu, rozhoduje o návrzích na předběžné opatření dle § 5 občanského zákoníku, zajišťuje vydávání cestovních dokladů a občanských průkazů

Odbor sociálních věcí
vedoucí: Věra Balounová linka 301
činnost - oddělení sociální péče - poskytuje jednorázové a opakující se peněžité a věcné dávky pro sociálně potřebné staré, nezaměstnané a zvláště těžce zdravotně postižené občany, zajišťuje terénní sociální péči a pečovatelskou službu, zajišťuje sepsání žádostí občanů o domovy důchodců
linka 374, 354

Útvar interního auditu
vedoucí: Mgr. Eva Koplíková
linka 230
činnost - zabezpečuje úkoly interního auditu stanovené zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě

Kancelář tajemníka     linka 270, 561
činnost - oddělení informační kanceláře
- zajišťuje poskytování všech dostupných informací občanům městské části, zajišťu-je poskytování informací dle zákona
č. 106/1999 Sb.

Fotoateliér (1. patro), na počkání zhotovuje digitální fotografie (na občanský průkaz a cestovní pas), sběr pro dig. minilab
vedoucí: Jana Tučková, tel. 225 295 564
Provozní doba:
pondělí 8 - 12 a 13 - 17.30 hod.
úterý a čtvrtek 8 - 12 hod.
středa 8 - 12 a 13 - 17.30 hod.

Pracoviště v objektu Gen. Janouška 844, Černý Most

 

Odbor státní sociální podpory
tel. 281 914 105
vedoucí: Soňa Mrvová
činnost - oddělení dávek státní sociální podpory - zajišťuje sběr žádostí o dávku, ověřuje správnost údajů a rozhoduje o výplatě

Galerie 14
nám. Plk. Vlčka 686, Černý Most

Víceúčelový sál MČ Praha 14 je využíván k pořádání svatebních obřadů, výstav, koncertů a dalších kulturních akcí, k zasedáním Zastupitelstva MČ Praha 14, každou neděli se v něm slouží katolická mše. V době konání výstav je Galerie 14 otevřena úterý, středa a čtvrtek od 14 do 18 hod. Oddávacími dny jsou čtvrtek a pátek od 8 do 15 hod. a sobota od 9 do 13 hod.