U s n e s e n í
mimořádného jednání Rady městské části Praha 14
konaného dne 24. 9. 2021
č. 636/RMČ/2021
k zahájení zadávacího řízení k veřejné zakázce malého rozsahu na dodávky
"Dodávka a instalace elektronických úředních desek pro městskou část Praha 14"
Rada městské části Praha 14
I. s c h v a l u j e
1. zahájení opakovaného zadávacího řízení k veřejné zakázce malého rozsahu na dodávky "Dodávka a instalace elektronických úředních desek pro městskou část Praha 14"
2. návrh výzvy k uvedené veřejné zakázce, včetně zadávací dokumentace a smlouvy
II. j m e n u j e
členy a náhradníky komise pro otevírání obálek, posouzení a hodnocení nabídek dle přílohy č. 2 - pouze v tiskové podobě
III. u k l á d á
Jaromíru Krátkému, místostarostovi městské části Praha 14
1. zajistit veškerá právní jednání související se zadávacím řízením k veřejné zakázce malého rozsahu na dodávky "Dodávka a instalace elektronických úředních desek pro městskou část Praha 14"
2. zajistit nad rámec způsobilých výdajů projektu kofinancování ve výši max. 350.000 Kč z vlastních rozpočtových prostředků, když předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 700.000 Kč vč. DPH
T: 1. 11. 2021
Jiří Zajac starosta městské části Praha 14 |
Jaromír Krátký místostarosta městské části Praha 14 |
Provede: Jaromír Krátký
Na vědomí: KS, OŘEŠ, OPKČ