ÚMČ P14

Životní situace


Na této stránce se uvádějí popisy postupů v životních situacích, které příslušejí Úřadu MČ Praha 14 jako úřadu městské části se samostatnou i přenesenou působností.

Informace se zobrazují ve volitelném rozsahu (rozsah volíte kliknutím na písmeno u názvu životní situace).

Z
    Základní informace
R
   Rozšířené informace
Ú
   Úplné informace

Z R Ú

Program prostupného bydlení

3. Pojmenování (název) životní situace
Program prostupného bydlení

4. Základní informace k životní situaci
Pomoc občanům zvládnout bytovou nouzi v situaci, kdy si nemohou obstarat bydlení vlastními silami nebo mají ztížen vstup na běžný trh s byty

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Rodina nebo jednotlivec, který se nachází v obtížné sociální situaci

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Každý občan, který

  • má trvalý pobyt na Praze 14 po dobu 5 let
  • není vlastníkem či spoluvlastníkem nemovitosti
  • nemá finanční závazky k Městské části Praha 14
  • není nájemce jiného bytu

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Návštěva Odboru sociálních věcí a zdravotnictví Úřadu městské části Praha 14

8. Na které instituci životní situaci řešit
Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, odd. sociální pomoci a prevence Úřadu městské části Praha 14

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Bc. Ivana Trávníčková, sociální pracovnice, 281005503, ivana.travnickova@praha14.cz
Irena Holíková, sociální pracovnice, 281005392, Irena.Holikova@praha14.cz
Bc. Marie Podzimková, sociální kurátorka, 281005352, marie.podzimkova@praha14.cz

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Podmínky pro vstup do Programu prostupného bydlení jsou v Zásadách k pronájmu bytů městské části.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Nejsou stanoveny. Délka procesu mapování sociální situace občana je závislý na míře jeho spolupráce.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Aktivní spolupráce s příslušným pracovníkem, strpění návštěvy sociálního pracovníka.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
———

24. Související životní situace a návody, jak je řešit
Nestanoveno

28. Popis byl naposledy aktualizován
7.11.2013

29. Datum konce platnosti popisu