PVK už i na mobilu
V rámci zkvalitnění služeb pro zákazníky Pražské vodovody a kanalizace zavedly další číslo na zákaznickou linku. Ke stávající bílé lince 840 111 112 přibylo mobilní číslo 601 274 274. „Vyšli jsme vstříc požadavkům našich zákazníků. Těm, kteří mají neomezený tarif u mobilních operátorů anebo u pevné linky, umožňujeme nově volat v rámci svého tarifu bez dalších nákladů,“ uvedl tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.
Zákaznická linka PVK je specializované pracoviště, které slouží k hromadnému zpracování telefonních hovorů. Zákazníci zde obdrží informace o dodávkách pitné vody, odkanalizování, fakturaci, smlouvách, kvalitě vody, poruchách na vodovodní či kanalizační síti nebo plánovaných výlukách. „Na základě požadavků klientů upravíme výši zálohy, vyřešíme reklamace, poradíme, jaké doklady jsou třeba k sepsání smlouvy, poradíme, jak postupovat při zřizování přípojky, co dělat, když vodoměr neukazuje správně,“ doplnil Mrázek.
Operátoři jsou na zákaznické lince k dispozici 24 hodin denně 7 dnů v týdnu.