Omezení provozu ÚMČ

V souvislosti se šířením nákazy koronavirem v Česku, přistupil Úřad městské části Praha 14 k dočasnému omezení kontaktu s veřejností.
Pro veřejnost je úřad dočasně otevřen jen v pondělí a ve středu od 15 do 18 hodin, a to POUZE PO PŘEDCHOZÍM TELEFONICKÉM OBJEDNÁNÍ (DOHODĚ). Výjimku představuje pracoviště vydávající občanské doklady a cestovní pasy, které je rovněž přístupné jen ve výše uvedených časech, ale není nutné se zde objednávat. V neodkladných případech může klient kontaktovat příslušného úředníka telefonicky z vrátnice a domluvit s ním další individuální postup. Kontakty na jednotlivé pracovníky úřadu jsou uvedeny na webových stránkách městské části – www.praha14.cz.
Zároveň upozorňujeme občany, že na úřade je možný pouze HOTOVOSTNÍ platební styk (není k dispozici platební terminál). Prosíme o maximální využívání bezhotovostních variant zasílaných plateb. Týká se to mj. i úhrady poplatku za psa (případně úhrady jiného místního poplatku). Stejně tak i odhlášení a přihlášení psa prosíme řešit elektronicky, nikoliv osobně na úřadě. Lze tak učinit prostřednictvím formuláře (ke stažení na webu v sekci Životní situace, Odbor řízení ekonomiky a školství), který po vyplnění prosíme oskenovat a zaslat e-mailem na Karolina.Vandlikova@praha14.cz, případně jej podepsaný nechat na Podatelně ÚMČ Praha 14.
Žádáme občany, aby vyřizování svých agend v maximální možné míře odložili na pozdější dobu. Důvodem je mj. i fakt, že omezena je nyní také personální kapacita úřadu a nelze zaručit, že požadovaní úředníci budou vždy k dispozici.
Děkujeme za pochopení.
Zveřejněno: 13. března 2020; aktualizováno: 16. 3. 2020