Provoz registru vozidel

S ohledem na usnesení vlády ČR, mimořádná opatření Ministerstva zdravotnictví ČR a aktuální vývoj situace byla v rámci odboru dopravněsprávních činností Magistrátu hl. m. Prahy přijata ode dne 20. dubna 2020 po dobu nouzového stavu následující opatření:
Registr vozidel:
Praha 3 – Jarov, Osiková 2
Praha 9 – Vysočany, Na Výběžku 11
Praha 6 – Radimova 39
– pouze pro vyřízení neodkladných úředních záležitostí pro předem elektronicky objednané klienty a neobjednané klienty dle pořadových čísel vyzývacího systému ve standardní úřední době (pondělí a středa 7.45 – 12.15 hod. a 12.45 – 17.00 hod., úterý a čtvrtek 7.00 – 11.30 hod. a 12.00 – 15.30 hod.)
Praha 10 – Bohdalec, Nad Vršovskou horou 88
– přepážkové pracoviště pouze pro vyřízení neodkladných úředních záležitostí pro předem elektronicky objednané klienty a neobjednané klienty dle pořadových čísel vyzývacího systému ve standardní úřední době (pondělí a středa 7.45 – 12.15 hod. a 12.45 – 17.00 hod., úterý a čtvrtek 7.00 – 11.30 hod. a 12.00 – 15.30 hod., pátek 7.00 – 11.00 hod.)
Pracoviště určené pro zmocněnce s počtem až 4 požadavků a pracoviště určené pro hromadná podání – bez online objednání, na základě vyzvednutého pořadového čísla, ve výše uvedené standardní úřední době.
Business Centrum Vyšehrad, Praha 4 – Na Pankráci 1685/17,19
– přepážkové pracoviště pouze pro vyřízení příslušných neodkladných úředních záležitostí (karty do tachografů apod.) pro předem elektronicky objednané klienty a neobjednané klienty dle pořadových čísel vyzývacího systému ve standardní úřední době (pondělí a středa 7.45 – 12.15 hod. a 12.45 – 17.00 hod., úterý a čtvrtek 7.00 – 11.30 hod. a 12.00 – 15.30 hod., pátek 7.00 – 11.00 hod.)
Registr řidičů
Business Centrum Vyšehrad, Praha 4 – Na Pankráci 1685/17,19
– pouze pro vyřízení neodkladných úředních záležitostí pro jednotlivé, předem elektronicky objednané klienty prostřednictvím webového objednávkového systému v upravené úřední době (pondělí až čtvrtek 8.00 – 16.00 hod., pátek 8.00 – 11.00 hod.)
Agenda správních řízení – pro vyřízení neodkladných úředních záležitostí standardní úřední doba pondělí až pátek 9.00 – 14.30 hod.
Agenda zkoušek žadatelů o řidičská oprávnění – do odvolání výkon zkoušek pozastaven, pro vyřízení neodkladných úředních záležitostí standardní úřední doba (pondělí až pátek 9.00 – 14.30 hod.)
Veškerá podání, u nichž je to technicky možné, doporučujeme podávat dálkově, tedy prostřednictvím České pošty, datovými schránkami nebo elektronicky se zaručeným elektronickým podpisem, popřípadě přes podatelnu úřadu.
Elektronickou objednávku konkrétního času a dne lze učinit na stránkách http://www.praha.eu/, vždy od čtvrtka na týden dopředu.
Aktuální informace o vývoji situace budou zveřejněny na stránkách http://www.praha.eu/ a na jednotlivých pracovištích odboru.
Zdroj: TZ MHMP
Zveřejněno: 17. dubna 2020