Anděl Strážný
Pečujete o příbuzného v seniorském věku a chtěli byste pro něj zajistit větší bezpečí? Pomoci může i mobilní tísňová sociální péče Anděla Strážného. Jak funguje? Klient má u sebe mobilní monitorovací zařízení se SOS tlačítkem, které je napojeno na NONSTOP dispečink tísňové péče Anděla Strážného. Při nouzové situaci – pádu, zhoršení zdravotního stavu nebo napadení – klient zmáčkne SOS tlačítko, jež ho pomocí GPS lokalizuje a spojí s dispečerem. Dispečer následně vyhodnotí situaci a vyšle ke klientovi potřebnou pomoc – kontaktní osobu, výjezdovou službu nebo přímo záchrannou službu, policii nebo hasiče.
Jednou z nejobávanějších situací bývá pád, následná bezmoc, někdy i bolest. Jednou ročně upadne 30 % seniorů ve věku 65 let a s věkem riziko pádu stoupá. Pokud senior upadne s tísňovým zařízením Anděla Strážného, signál se na dispečink odešle automaticky. Riziko podchlazení, bolesti a pocit bezmoci zmizí. Se signálem tísně se na dispečink vyšlou i GPS souřadnice místa, kde se senior nachází. Pomoc proto vždy dorazí rychle a na správné místo.
Anděl Strážný dohlíží své klienty nepřetržitě, 365 dní v roce. Jako jediná organizace v ČR zapůjčuje mobilní monitorovací zařízení s detekcí pádu bezplatně. Klient hradí pouze měsíční poplatek za službu 350 Kč. Navíc si klienti mohou službu vyzkoušet na jeden měsíc zcela zdarma.
Chcete vyzkoušet službu tísňové péče na jeden měsíc bezplatně? Volejte 773 744 950 nebo pište na poptavka@andelstrazny.eu.
Více informací najdete na http://www.andelstrazny.eu/.
Zveřejněno: 6. 9. 2019