Změna územního plánu sídelního útvaru hlavního města Prahy
3. Pojmenování (název) životní situace
Změna územního plánu sídelního útvaru hlavního města Prahy
4. Základní informace k životní situaci
Závazná část Územního plánu sídelního útvaru hlavního města Prahy – vyhláška č.32/1999Sb., HMP, ve znění pozdějších předpisů – změna Z 1000/00 ÚP SÚ hl.m. Prahy vydaná formou Opatření obecné povahy č. 6/2009.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Fyzická a právnická osoba, která má vlastnická nebo obdobná práva k pozemku nebo stavbě na území městské části.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Návrh na pořízení změny územního plánu musí mít následující náležitosti:
- Předmět navrhované iniciace změny územního plánu, tj. výstižný popis navrhované změny (změna funkčního, nebo prostorového uspořádání území, či popis navrhované změny včetně navrhovaných bilancí -hrubá podlažní plocha rozdělená po jednotlivých funkcích)
- Identifikace území, jehož se navržená změna týká (číslo pozemku a katastrální území, ve kterém se pozemek nachází)
- Doklad o vlastnickém právu k předmětnému území, je-li návrh změny podán fyzickou nebo právnickou osobou
- Snímek katastrální mapy
- Stručné odůvodnění navrhované změny, v případě potřeby i s podklady dostatečně prokazujícími potřebu navrhované změny
- Zákres území na kterém je změna navrhována do situace v měřítku1 : 5 000 nebo 1 : 2 000
V případě podání návrhu na pořízení změny územního plánu, která se týká území více městských částí, musí být tento návrh podán v požadované podobě na všechny městské části, jejichž území se dotýká.
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
Podáním návrhu na změnu územního plánu v podatelně Úřadu městské části Praha 14, Bratří Venclíků 1073, 193 21 Praha 9 nebo jeho zasláním poštou.
8. Na které instituci životní situaci řešit
Úřad městské části Praha 14, kancelář starosty-oddělení územního rozvoje.
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
———
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Nejsou.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Bez poplatku.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Forma opatření obecné povahy podle správního řádu.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Obec Hlavní město Praha
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
———
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Zatím nelze.
28. Popis byl naposledy aktualizován
18. 4. 2014
29. Datum konce platnosti popisu
Bez omezení.